Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 24, 2013
Image Size
5.2 MB
Resolution
700×1423
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
390 (1 today)
Favourites
19 (who?)
Comments
10
Downloads
1
×
Mature Content Filter is On
(Contains: violence/gore)
Haha.  See, it's funny because Engravers were tattooed and they served the Tattoed Priestess, and Xuhan has tattoos.  I'm clever!  Arms cut off because that's what happened to Engravers who finished their jobs and also it's more visually disturbing, I guess.  The perspective is a little janked.

Anyway, have a very early Halloween entry for OI.  The mood suddenly struck me.  Also, you can BARELY tell, but it's sort of a gif!  2 spooky for u.

Engravers belong to Tecmo
Xuhan belongs to me

:iconorg-infinitus:
Add a Comment:
 
:iconblackthornrose:
BlackThornRose Featured By Owner Sep 25, 2013  Student Digital Artist
Damn you work fast girl! In the meantime, I'm gonna research Engravers because they sound interesting and I did not know about that tidbit of info >:3
Reply
:iconhyperionwitch:
hyperionwitch Featured By Owner Sep 25, 2013  Professional Digital Artist
lol  Fatal Frame 3 is where they show up--the best game in that series!  I hope it didn't somehow come across that they're a real life thing!  Haha sorry...
Reply
:iconblackthornrose:
BlackThornRose Featured By Owner Sep 25, 2013  Student Digital Artist
Oh god that game!! ...I thought is was some forbidden ritual in a tribe far far away... Please excuse me and my hyperactive imagination xD;; Research won't be needed then lol
Reply
:iconhyperionwitch:
hyperionwitch Featured By Owner Sep 25, 2013  Professional Digital Artist
XDD  Oh thank god it's not though, 'cuz DANG they get their eyes gouged out and then they run rope through the sockets!  That'd be pretty barbaric.
Reply
:icon1337kadaju:
1337Kadaju Featured By Owner Sep 24, 2013
This is awesome! I'd love to see more creepy things like this from you if at all possible! :)
Reply
:iconspaniel122:
Spaniel122 Featured By Owner Sep 24, 2013
HOLY CRAP THIS OPENED UP TODAY STOP BEING SO PUNCTUAL but don't.
Reply
:iconlaudylau:
LaudyLau Featured By Owner Sep 24, 2013
2SPOOKY

omg really tho this looks freaking awesome ;_;

ITGLOWS
Reply
:iconraybucho:
Raybucho Featured By Owner Sep 24, 2013
love this a lot a lot a lot a lot a lot 
Reply
:icongracifer:
gracifer Featured By Owner Sep 24, 2013  Professional Digital Artist
Super creepy, lady! In a good way. I like creepy things. It took me a few moments to realize this was a gif and I wasn't just going insane. 
Reply
:iconhyperionwitch:
hyperionwitch Featured By Owner Sep 24, 2013  Professional Digital Artist
Hahah, that's actually the ideal reaction.  I was like hmm is this too subtle?  Nahh, then people won't be sure if they're seeing it or not.  Thank you!  <3<3<3
Reply
Add a Comment: